Zatrudniamy!

Plant Controller

Przedsiębiorców 6
Radomsko, łódzkie

Umowa o pracę

Praca stacjonarna

Pełny etat

Specjalista

Zakres obowiązków

  • Proactively provide financial support to strategic and operational decision making at plant level
  • Perform the monthly CO-closing of production figures of the plant in the SAP system
  • Deliver the reporting of the monthly production figures to plant & division management
  • Develop forecast and detailed analysis of variances
  • Develop a yearly production budget and follow up of actuals against this budget on a monthly basis
  • Perform calculations related to ad hoc projects, such as investment projects, productivity projects, new products, R&D projects, etc on request of the plant manager, sales, R&D
  • Control new BOM and routings in SAP
  • Complete capex requests, calculate the expected savings and perform post investment analysis
  • Close collaboration with the group functions, actively initiate, support and add value in continuous improvement of the Ontex group and the division data, processes and systems

Nasze wymagania

  • Master degree in economics, commercial engineering or equivalent through experience
  • At least 3 years of experience in a finance or controlling job, preferably in an industrial environment
  • Speaking and writing English and local language of the plant (Polish)
  • Knowledge of SAP (BI would be an advantage )
  • Knowledge of Excel and PowerPoint is a must
  • Good analytical skills
  • A critical mindset
  • An efficient way of working, good time management skills
  • Verbal and written communication skills as you have to cooperate with many different people in both the plant as at HQ

Sprawdź co oferujemy

  • A competitive salary in line with your experience
  • Package of company benefits
  • Exciting and challenging projects with an international scope
  • A great working atmosphere where team spirit is the real deal

Czekamy na Twoje zgłoszenie, zostań częścią naszego zespołu

Aplikuj











    Administratorem danych osobowych jest Ontex Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Radomsku przy ul. Przedsiębiorców 6, kod pocztowy 97-500. Pani/Pana dane przetwarzane są w związku z udziałem w procesie rekrutacyjnym. Więcej informacji nt. przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie w zakładce RODO – Klauzula informacyjna do rekrutacji.

    Benefity

    Ubezpieczenie na życie
    Prywatna opieka medyczna
    Finansowe premie
    Szkolenia
    Kursy językowe
    Bonusy świąteczne
    Dofinansowanie do wypoczynku
    Karta multisport

    Poradnik rekrutacyjny

    Jak wygląda proces rekrutacji?

    01 Zgłaszasz swoją kandydaturę

    Jeśli znalazłeś/-łaś wśród naszych aktualnych ofert pracy taką, która Cię interesuje, po prostu zgłoś się – wyślij nam swoje CV poprzez system aplikacyjny (ogłoszenia na stronie OFERTY PRACY lub w serwisach ogłoszeniowych). Jeśli dziś nie widzisz ogłoszeń pracy dla siebie, a interesuje Cię praca w naszej firmie, wypełnij i wyślij FORMULARZ. Rozwijamy się, poszukamy miejsca i dla Ciebie!

    02 Analiza zgłoszeń

    Po otrzymaniu zgłoszenia nasz dział kadr zapozna się z Twoim CV, analizując je pod kątem doświadczenia i posiadanych przez Ciebie umiejętności. Każde zgłoszenie jest ważne – czytamy każdą aplikację, a Ty możesz być pewien, że zawsze otrzymasz od nas odpowiedź. Gdy uznamy, że jesteś osobą, której brakuje z pewnością zaprosimy Cię na rozmowę.

    03 Spotkanie rekrutacyjne: poznajmy się bliżej!

    To najważniejszy etap naszej rekrutacji. Na spotkaniu opowiemy Ci o firmie i o stanowisku na które się ubiegasz. Chcemy też się dowiedzieć o Tobie jak najwięcej: co jest dla Ciebie ważne, czego oczekujesz od nas, jakie masz dotychczasowe doświadczenie.
    W niektórych przypadkach możemy poprosić Cię o drugie spotkanie. Jeśli to Ciebie szukamy, zaprosimy Cię abyś dołączył do naszego zespołu. Po spotkaniu zawsze otrzymasz informację zwrotną.

    04 Witaj w ONTEX!

    Jeżeli obydwie strony są zadowolone z zaproponowanych warunków współpracy, podpisujemy umowę i formalnie dołączasz do nas. Pierwszego dnia pracy zostaniesz wprowadzony/-na przez osoby z działu HR w nowe środowisko pracy. Wszyscy razem postaramy się aby pierwszy dzień upłynął Ci w ciekawej oraz miłej atmosferze.

    Pytania i odpowiedzi

    Jesteś na naszej stronie i doszedłeś już tak daleko, więc wyśpij się i wrzuć na luz. Pomyśl o wszystkich zrealizowanych projektach.
    Zapytamy Cię o doświadczenie/projekty/zadania. Ważna jest pasja! Plus: przygotuj pytania do nas.

    Nasz system benefitów obejmuje najważniejsze obszary życia, jakimi są: bezpieczeństwo, zdrowie, rodzina i finanse. To nasi pracownicy decydują co jest dla nich najbardziej wartościowe i przydatne, dlatego poniższa lista jest stale urozmaicana i aktualizowana.

    PRYWATNA OPIEKA MEDYCZNA

    W zdrowym ciele, zdrowy duch! Nasi pracownicy mogą skorzystać z prywatnej opieki medycznej nie tylko dla siebie, ale także dla swoich bliskich.

    UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE

    Na wszelki wypadek umożliwiamy również dostęp do Grupowego Ubezpieczenia na Życie. Proponowany program daje możliwość dodatkowego rozszerzenia zakresu ochrony o pakiety dostosowane do indywidualnych potrzeb pracownika i jego bliskich.

    ŚWIADCZENIA SOCJALNE

    Dłuższy odpoczynek to ważna sprawa, dlatego w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych nasi pracownicy, lub ich dzieci, mogą korzystać z dofinasowania do wakacji. Natomiast w grudniu wszyscy pracownicy i ich dzieci otrzymują bonus świąteczny. Nie jest nam obojętne, gdy ktoś potrzebuje pomocy, dlatego udzielamy również pomocy pieniężnej w formie bezzwrotnych zapomóg lub pomocy rzeczowej dla osób dotkniętymi wypadkami losowymi lub znajdującymi się w trudnej sytuacji życiowej, rodzinnej i materialnej.

    RODZINA

    Rodzina przede wszystkim! Dla pracowników, którzy wychowują dzieci do 2-go roku życia, przygotowaliśmy program nieodpłatnego przydziału naszych produktów – pieluszek. Każdy pracownik/rodzic może otrzymać maksymalnie 3500 pieluch w okresie 2 lat.

    Z myślą o starszych dzieciach przygotowaliśmy Program Stypendialny „Kariera z Ontex”, który ma na celu wsparcie, oraz promowanie kariery najbardziej uzdolnionych dzieci naszych pracowników. Program polega na wyłonieniu i nagrodzeniu najzdolniejszych uczniów spośród dwóch grup: szkoły podstawowej (klasy 7-8) oraz szkoły średniej. Dla każdej grupy przewidziane są trzy jednorazowe stypendia finansowe. Oferujemy również warsztaty i praktyki dla uczniów uzdolnionych technicznie i chcących rozwijać się w tym kierunku.

    PROGRAM SUGESTII PRACOWNICZYCH

    Wspieramy inicjatywy i pomysły naszych pracowników, dlatego stworzyliśmy i z dużym zaangażowaniem prowadzimy Program Sugestii Pracowniczych. Każdy z pracowników może zgłosić swój pomysł dotyczący usprawnień technologicznych lub konstrukcyjnych, utrzymania ruchu czy też poprawy bezpieczeństwa w naszej firmie. Uczestnictwo w programie jest dobrowolne a wspieramy je nagrodami rzeczowymi i finansowymi.

    ROZWÓJ

    Dbamy o podnoszenie kwalifikacji naszych pracowników, m.in. poprzez umożliwienie udziału w szkoleniach i kursach zawodowych, organizowanych zarówno wewnątrz firmy, jak i poza nią. Szczególną wagę przykładamy do nauki języka obcego. Wszyscy nasi pracownicy mogą bezpłatnie doskonalić swoje umiejętności językowe w formie nauki zdalnej na platformie e-learningowej.

    Rozwój to także awanse, dlatego wdrożyliśmy Program Wewnętrznych Rekrutacji, dzięki którym nasi pracownicy zmieniają stanowiska wewnątrz organizacji.

    PROGRAM PŁATNYCH REKOMENDACJI PRACOWNIKÓW

    Zależy nam na tym by wspólnie budować zgrany i kompetentny zespół, co sprzyja dobrej i przyjaznej atmosferze. Dlatego nagradzamy pracowników, którzy polecili do pracy dowolną liczbę kandydatów pozytywnie zakwalifikowanych i zatrudnionych w naszej firmie.

    WSPÓLNE ŚWIĘTOWANIE

    Nie sama pracą człowiek żyje. W gronie wszystkich pracowników, świętujemy urodziny naszej organizacji podczas imprezy firmowej. Spotykamy się również na firmowej Wigilii, a Wielkanoc świętujemy drobnymi upominkami. Celebrujemy także inne ważne dni, jak również nasze wspólne i indywidualne sukcesy.

    SPORT

    Jesteś miłośnikiem ruchu i aktywnego stylu życia? My tak. Wspieramy udział w zawodach i eventach sportowych. Możesz również dołączyć do naszej drużyny piłkarskiej i wspólnie z innymi pracownikami aktywnie spędzać wolny czas na treningach w wynajętej hali sportowej. Co roku organizujemy także zbiórkę kilometrów dla radomszczańskiego Stowarzyszenia Koniczynka. Nasi pracownicy co roku biegają i jeżdżą na rowerze aby wesprzeć ten szczytny cel.

    NASZE AKCJE CHARYTATYWNE

    Nasi pracownicy chętnie angażują się działania charytatywne, takie jak przygotowanie wyprawki szkolnej dla podopiecznych domu dziecka, organizacja Szlachetnej Paczki oraz połączenie aktywności sportowej ze wsparciem dla Stowarzyszenia Koniczynka w Radomsku. Bardzo ważne dla firmy jest pomaganie dzieciom oraz rodzinom. Łącznie przekazaliśmy instytucjom charytatywnym ponad 600 000 pieluszek marki Dada. Właścicielem marki Dada jest sieć sklepów Biedronka. Pomoc charytatywna została skierowana do instytucji wspierających rodziny i dzieci. Wśród obdarowanych znalazły się między innymi: Instytut Matki i Dziecka w Warszawie, Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi, Hospicjum dla Dzieci Alma Spei, Domy Dziecka w Częstochowie i Piotrkowie Trybunalskim, Fundacja Serca dla Maluszka, Fundacja Służby Rodzinie Nadzieja oraz Stowarzyszenie Koniczynka z Radomska.

    Nasi specjaliści z działu HR zapoznają się z Twoim profilem zawodowym i sprawdzą jego dopasowanie do naszych potrzeb. Z wybranymi kandydatami spotykamy się osobiście w siedzibie naszej firmy. Nasze spotkania odbywają się przy udziale przedstawiciela HR oraz bezpośredniego przełożonego z działu, do którego prowadzona jest rekrutacja.

    W każdym procesie rekrutacyjnym dbamy o to, abyś po spotkaniu otrzymał informację zwrotną, bez względu na wynik rozmowy. Jeśli będzie to wynik pozytywny przedstawimy Ci ofertę i zaprosimy do naszego zespołu 😊